Badanie percepcji reklamy outdoorowej, agencja badawcza labIOMETRICS
© 2012 Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Zbadać reklamę

Jak naprawdę mózg przechodnia lub kierowcy reaguje na zaklejone banerami domy? Czy dzięki badaniom biometrycznym można określić skuteczność reklamy? Już dziś w ramach warsztatowych spotkań WWB Kacper Osiecki i Anna Szydło postarają się dowieść efektywności tej nowoczesnej metody. Prezentację uzupełnią licznymi przykładami z badań dotyczących reklam telewizyjnych i outdooru.

"Neuromarketing i percepcja outdooru"
16 listopada, godz. 18.00
(obowiązują zapisy)

Kacper Osiecki – psycholog zaangażowany w rozwój metod badawczych opartych na najnowszych odkryciach z psychologii, neurobiologii i neurokognitywistyki. Członek Neuromarketing Science & Business Association (NMSBA), European Society of Opinion and Marketing Research (ESOMAR) oraz European Advertising Academy (EAA). Neuromarketingiem zajmuje się od 7 lat. Współtworzył pierwszy w Europie centralnej projekt neuromarketingowy ECM (Exploring Consumer Mind). Uczestnik licznych konferencji poświęconych nowoczesnym metodom badawczym, a także autor wielu artykułów na temat reklamy.

Anna Szydło – absolwentka psychologii społecznej na SWPS, project manager w firmie Labiometrics. Neuromarketingiem zajmuje się od 4 lat. Prowadzi projekty biometryczne dla klientów polskich i zagranicznych z różnych sektorów rynku. Zaangażowana w prace nad standardami badań marketingowych (konferencja NeuroStandards Collaboration Project dla amerykańskiej Advertising Research Foundation w 2010 roku).

Polecamy rozmowę Katarzyny Juchniewicz i Tymka Borowskiego z Anną Szydło i Kacprem Osieckim http://2012.warszawawbudowie.pl/strona.php?id=zbadac_reklame_rozmowa.