Daniela Brahm „Wielka kłótnia”, 2009, fot. Bartosz Stawiarski
© 2012 Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

Wielka kłótnia o outdoor

„Wielka kłótnia”  Danieli Brahm to instalacja oraz cykl rysunków z 2009 roku na temat reklamy i sprzecznych interesów ścierających się w przestrzeni miasta. Przypominamy je dzisiaj w kontekście zbliżającej się, czwartej już, edycji festiwalu WARSZAWA W BUDOWIE, w tym roku poświęconej reklamie na warszawskiej ulicy.

Interesuje nas jakie jest Wasze zdanie na temat outdooru, budzącego dziś tak wiele emocji.

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na temat reklamy zewnętrznej
w Warszawie.

Czekamy na rysunki, filmy, fotografie lub teksty prezentujące Wasze przemyślenia
i obserwacje na temat: "Reklama zewnętrzna w Warszawie".

Najciekawsze odpowiedzi i propozycje zostaną nagrodzone (torby festiwalowe wg projektu Ludovica Ballanda, kolekcjonerskie edycje plakatu WWB4, książki WWB). Zaprezentujemy je również w ramach festiwalu WARSZAWA W BUDOWIE 4.

Odpowiedzi prosimy przesyłać do dnia 20 września 2012 na adres: wwb@artmuseum.pl

[fot A4, 300dpi; tekst i film w dowolnym formacie]