Muzeum zamieniło się na kilka dni w pracownię konserwacji reklam.
Agnieszka Wielocha i jej zespół z firmy Monument Service przywracają dawny blask obiektom związanym ze słynnymi międzywojennymi markami.
Reklamy z lat 20. i 30. ubiegłego wieku, które zostaną zaprezentowane na wystawie „Miasto na sprzedaż”, pochodzą z kolekcji Janusza Skrzypczaka prowadzącego
w Lesznie prywatne muzeum reklamy i handlu. W swoich zbiorach posiada około 300 szyldów oraz 500 drewnianych, papierowych i blaszanych pudełek do przechowywania towarów. Kolekcja obejmuje także elementy wyposażenia sklepów: stojaki, witryny, gabloty ekspozycyjne.
Postanowiliśmy uchylić dzisiaj rąbka tajemnicy i choć w nieco zawoalowany,
czy też „zafoliowany” sposób pokazać kilka prac, które znajdą się na wystawie w Emilii. Fotografie eksponatom w różnych pozach - również na leżąco - wykonuje Cesar
(jak dowiadujemy się z fejsbuka: autor „fotografii ekstremalnych”).